متيلن كلرايد چيست+ خريد متيلن كلرايد

هيدروژن پراكسيد و آب اكسيژنه همه چيز خريد و فروش مواد شيميايي

متيلن كلرايد چيست+ خريد متيلن كلرايد

۲۴ بازديد

بررسي اجمالي شماره CAS 75-09-2
متيلن كلرايد (CH2Cl2) يك مايع بي رنگ است كه مي تواند به چشم ، پوست ، كبد و قلب آسيب برساند. قرار گرفتن در معرض خواب آلودگي و سرگيجه و بي حسي و سوزن سوزن شدن اندام و حالت تهوع مي شود. اين ممكن است باعث سرطان شود. قرار گرفتن در معرض شديد مي تواند باعث از دست دادن هوشياري و مرگ. كارگران ممكن است از قرار گرفتن در معرض كلريد متيلن صدمه. سطح قرار گرفتن در معرض بستگي به دوز مدت زمان و كار انجام مي شود.

كاربردهاي متيلن كلرايد نيز بسيار متنوع هستند.

See the source image
متيلن كلرايد در بسياري از صنايع استفاده مي شود. اين است كه در از بين بردن رنگ استفاده مي شود, گريس و تميز كردن, و ساخت برخي از نمونه هايي از كارگران در معرض خطر به متيلن كلرايد در معرض شامل موارد زير است:
وان refinishers در معرض لعاب دودكارگراني كه استفاده از رنگ سلب محصولاتكارگران كارخانه هاي درگير در تميز كردن فلز و گريسكاركناني كه در توليد دارويي كار مي كنندNIOSH توصيه مي كند كه كارفرمايان استفاده از سلسله مراتب كنترل براي جلوگيري از صدمات. اگر شما در يك صنعت است كه با استفاده از كلريد متيلن كار, لطفا برچسب هاي شيميايي و برگه اطلاعات ايمني همراه براي اطلاعات خطر. بازديد از صفحه NIOSH در مديريت ايمني شيميايي در محل كار براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد كنترل مواجهه در محل كار شيميايي.
منابع زير ارائه اطلاعات در مورد قرار گرفتن در معرض شغلي به متيلن كلرايد. اصطلاحات جستجوي مفيد براي متيلن كلريد عبارتند از: "دي كلرومتان" ، "متيلن دي كلريد" و "DCM.”

منبع

https://www.cdc.gov/niosh/topics/methylenechloride/default.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.